مقالات

ویژگی کوله استاندارد برای دانش آموزان چیست؟

کوله استاندارد برای دانش آموزان

طبق آمار های اعلام شده بیش از ۴۰ درصد افرادی که از کوله پشتی  استفاده می کنند  از درد ناحیه کمر شکایت دارند. قبل از خرید کسب  اطلاعاتی برای انتخاب کوله پشتی مناسب ضروری می باشد.

با توجه به آنلاین بودن مدارس بخاطر ویروس کرونا طی 2 سال اخیر دانش آموزان بمراتب استفاده کمتری از کوله پشتی داشته اند.  اما با بازگشایی مدارس ، دانش آموزان شور و اشتیاق زیادی بابت تهیه کوله پشتی را دارند. لذا انتخاب یک کوله پشتی مناسب می تواند بسیاری از مشکلات جدی (بیماری های اسکلتی و عضلانی) که دانش آموزان را تهدید می کند را کاهش دهد.

فیزیوتراپیست ها معتقدند که  بیش از ۴۰ درصد استفاده کنندگان کوله پشتی، از درد ناحیه کمر شکایت دارند؛ به همین دلیل تولیدکنندگان باید به تولید کوله‌پشتی ارگونومیک تشویق شوند تا در کنار جنبه ظاهری کالا، سلامت مصرف کننده نیز تامین شود.

فروشگاه دلرو در جهت تحقق همین موضوع سعی در آموزش انتخاب صحیح کوله پشتی و همچنین ارائه کوله پشتی های مناسب قدم خواهد برداشت.

کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان - ویژگی و مشخصات کوله استاندارد مدرسه

ویژگی یک کوله پشتی مناسب چیست؟

سعی کنبد کوله پشتی که انتخاب می کنید از جنس  چرمی یا برزنتی باشد.  تا به راحتی تغییر شکل ندهد و شکل آن با قرادادن کتاب، دفتر،.. تغییر نکند. کوله پشتی مدرسه خوب ، باید بند پهنی داشته باشد تا  وزن کیف با کمک شانه‌ها و مفصل ران قابل حمل باشد.  یک لایه اسفنجی در پشت کیف می تواند  فشار بر روی ستون مهر ه ها را کمتر کند.

توجه داشته باشید که وزن کیف یا کوله پشتی باید ۱۵-۱۰ درصد وزن دانش آموز باشد .  کوله پشتی پس از آویزان کردن باید در حالت طبیعی حدود ۳ سانتی متر بالاتر از خط گودی کمر قرار گیرد.

چند ویژگی برتر برای خرید کوله پشتی دانش آموزان عبارتست است:

از سبک‌ترین مواد تهیه شده باشد.

بند اسفنجی و پهنی داشته باشد.

بندهای قابل انعطاف داشته و قابلیت تنظیم روی شانه هاو کمر را داشته باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *